2020. február 29. szombat
Kezdőlap Blog

Hogászengedély

Kedves Horgásztársak!

Horgászengedély kiadás következő időpontja 2020. február 28. péntek 9-14 óra között a pogányi halőrházban.

Harcsarekord

Jól indult a horgászév Lázáréknak.

2020. február 22-én, szombaton kora délután Lázár Ferenc és fia Zsolt hatalmas harcsát fogtak a pogányi tavon. A hal súlya 60kg., hossza a faroktőig 192 cm! 40perces csónakos fárasztás után merítették a kapitális halat, mely fotózás után visszakerült a tóba.

Gratulálunk a kiváló horgászoknak!

Napijegyes horgászat

Kedves Vendégeink!

A pogányi tavon 2020. február 22. szombat napkeltétől engedélyezett a NAPIJEGYES horgászat.

Sok sikert kívánunk a horgásszezonban!

Horgászengedélyek

Kedves Horgásztársak!

Horgászengedélyek kiadásának következő dátuma: 2020. február 21. péntek 9-14 óra között, a pogányi halőzházban.

Következő engedély kiadás napja 2020. február 15. szombat, 9-14 óra között a pogányi halőrházban.

Érvényes 2020-as engedéllyel tagjaink és pártoló tagjaink horgászhatnak, napijegyes horgászat még szünetel!

2020. Horgászengedélyek kiadása

Kedves Horgásztársak!

2020. február 1-én, szombaton 9-14 óra között lehet az idei horgászengedélyeket kiváltani a pogányi halőrházban.
Tavunk még be van fagyva, amint kiolvad, azonnal jelezzük!

További időpontokat folyamatosan közöljük.

Közgyűlés, változások

Kedves Horgásztársak!

2020. január 25-én tartottuk éves közgyűlésünket, melyen közel 90 tagunk vett részt.
A vezetőség beszámolt a 2019-es elvégzett feladatokról, pénzügyi bevételekről, kiadásokról és általában az egyesület életéről. Meghalgattuk a felügyelő bizottság valamint a fegyelmi bizottság beszámolóját. A Tavasz HE. szabályosan, stabilan működik, haltelepítések az előző évek megszokott üteme szerint történtek. A horgásztóra látogató vendék kultúrált környezetben, nyugodtan kapcsolódhatnak ki.
A közgyűlésen megbeszélt változásokat a horgászrendbe beültettük, oldalunkon olvasható.
Idei évben átköltözünk az új halőrházunkba, sok horgászhelyet felújítottunk, a part menti fákat és bokrokat rendbe tettük, jelenleg is tart a nád vágása. A halőzház oldalán a naposparton új utat alakítunk ki.

Köszönjük a megjelent horgásztársak aktív közreműködését, sok sikert kívánunk az idei horgászszezonra!

Közgyűlés

Kedves Horgásztársak!

Egyesületünk 2020. január 25-én, szombaton tartja ÉVES KÖZGYŰLÉSÉT a Delta étteremben, 7623. Pécs Indóház tér 2.
A közgyűlés 8.30-kor kezdődik, kérjük a horgászegyesület tagjait, jelenjenek meg a közgyűlésen!

Minden horgásztársunknak meghívót küldtünk levélben!

BUÉK

Minden kedves horgásztársunknak, barátunknak Boldog Új Évet Kívánunk!

Sikeres, fogásokban gazdag új évet!

December 30-án befagytunk, így a horgászat szünetel.

Ünnepi nyitvatartás

Év végi nyitvatartás

Tavunkon a napijegyes horgászat 2019. december 22-én, vasárnap véget ér, utána csak az egyesület tagjai horgászhatnak.

2019. december 24-25-26-án, karácsonykor, valamint december 31, január 1-én ZÁRVA lesz tavunk, ebben az időben semmilyen formában nem engedélyezett a horgászat!

Köszönjük szépen Vendéghorgászaink és Tagjaink egész éves bizalmát, reméljük szép fogásokkal, emlékekkel gazdagodott minden Horgásztársunk!